П`ятниця
13.09.2024
00:08
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
батьківська сторінка (лекторій) »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Батьківський лекторій

   РЕЖИМ ХАРЧУВАННЯ ДИТИНИ ВДОМА

   Раціональний режим харчування сприяє зміцненню імунітету дитячого організму, нормальному росту та розвитку дитини. Такий режим харчування передбачає суворе дотримання часу прийомів їжі. Меню домашнього харчування має бути збалансованим та містити достатню кількістю білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, вітамінів, що сповна забезпечують енергетичні витрати дитячого організму.

                   Привчайте дитину:

 

  •  перед прийомом їжі обов’язково мити руки з милом, витирати їх індивідуальним рушником, самостійно сідати на стілець та підсовувати його до столу;

  •  під час прийому їжі охайно вживати тверду їжу; відламувати хліб маленькими шматочками, заїдати його рідкою їжею (суп, борщ тощо); самостійно їсти ложкою з тарілки, пити з чашки; не обливатись;

  •  після прийому їжі користуватися серветкою.

     Якщо дитина харчується у дитячому садку, відкоригуйте режим харчування вдома, урахувавши поживну цінність їжі, що подається у дошкільному закладі, та часи прийому їжі. Формуйте у дитини культурно-гігієнічні навички під час вживання їжі. Навчайте малюка підтримувати чистоту навколо себе, бути охайним. Обговорюйте з дитиною правила розпорядку, пояснюйте їй, що і як треба робити. При цьому важливо виховувати у дитини культуру поведінки, розвивати мовлення, вміння орієнтуватися у навколишньому світі:

 

  •  привчати розуміти призначення й основні якості предметів побуту, називати їх (тарілка велика, маленька, глибока, мілка тощо), вчити розуміти і називати дії з предметами (з чашки п’ють, ложкою їдять тощо);

  •  виховувати слухняність, пошану до дорослих;

  •  заохочувати висловлювати прохання;

  •  навчати словам ввічливості.

      Подбайте про те, щоб посуд, з якого їсть дитина, завжди був чисто вимитим, їжа свіжою, щойно приготованою. Свіжі овочі та фрукти перед вживанням обдавайте окропом для знищення патогенних мікроорганізмів.У разі епідемії гострих кишкових інфекцій чи грипу обов’язково дотримуйтеся порад санітарно-епідеміологічних станцій. 

 

 

                                              

 

 
                                                   ПОРАДИ БАТЬКАМ
1.Якщо дитина не хоче щось робити не примушуйте її. Залишіть завдання і поверніться до нього, коли у дитини з’явиться відповідний настрій, визріє інтерес.
2. Завжди слід пристосуватися до потреб та інтересів дитини.
3. Частіше хваліть і підбадьорюйте дитину, навіть коли в неї щось не виходить.
4.  Не поспішайте робити висновки. Дитина може довго не проявляти помітних ознак прогресу, а потім стрімко просунутися вперед.
5. Не порівнюйте дитину постійно з іншими. Діти всі різні, якби це було не так, світ би став нецікавим.
6. Не проявляйте негативізму, якщо в дитини якесь уміння виробляється не тоді, коли ви на це чекаєте. Деякі діти повільно набирають запас знань і слів.
7. Не намагайтесь переключати дитину на іншу діяльність, навіть коли вважаєте, що вона виконує її надто довго: дитина сама знає, коли їй треба зупинитись.
8. Вашим супутником має бути допитливість дітей, а міркою – ставлення дитини до вихователя.
 
 
 
 
ПОРАДИ БАТЬКАМ 
  • Не піддавайтесь спокусі полегшити собі життя, посадивши малюка перед телевізором, а самим зайнятись справами. Пам'ятайте, що психіка дитини формується тільки у спільній діяльності з дорослим.   
 • Чітко регламентуйте перегляд дитиною телепрограм, роботи за комп'ютером. Максимальна кількість часу біля екрану не повинна перевищувати від 15-20 хвилин до 1 години на день (біля комп'ютера - не більше ніж 12 хвилин) для старших дошкільнят.  
   • Намагайтесь не дозволяти дитині переглядати рекламу, а також художні фільми, що орієнтовані на дорослу аудиторію.    
   • Намагайтесь стежити за змістовністю та художністю дитячих програм, щоб виключити низькопробну відео- і телепродукцію.   
   • Обговорюйте з дитиною сюжети переглянутих фільмів, використаних комп'ютерних ігор. Важливо зрозуміти, що дитина думає, від чуває, як вона вчинила б у тій чи іншій ситуації. Навчіть дитину аналізувати, оцінювати вчинки і розуміти почуття інших людей.   
   • Після обговорення можна запропонувати малюкові намалювати героїв фільму, гри чи зліпити їх із пластиліну тощо. При цьому важливо звернути увагу на зображення емоцій героїв.    
   • Для дітей старшого дошкільного віку можна організувати гру «Режисери-мультиплікатори»: придумати і намалювати серію малюнків для нового фільму або продовжити улюблений фільм або гру.     
    Таким чином, пам'ятаючи про значну роль ЗМІ у житті кожної людини, ми повинні пам'ятати про ту відповідальність, що покладена на дорослих: зробити все можливе, щоб не допустити негатин ного впливу інформаційного потоку на психіку дитини.   
 
Значення гри для розвитку дошкільників
 
Значение игры для развития дошкольников
Гра - займає досить важливе місце в житті кожної дитини шкільного віку, вона є одним з переважаючих видів самостійної діяльності. За грою діти проводять дуже багато часу. У психології і педагогіці розглядають гру як вид діяльності, який має досить велике значення в розвитку дітей дошкільного віку.
Граючи, дитина розвиває уявлення і орієнтації, відношення між людьми і перші навички комунікації. Для оволодіння дітьми уміннями гри, вихователь або батьки теж повинні брати участь у грі. А ось вдома дитину потрібно попросити розповісти, що він робив, у що грав, які були правила гри, сподобалося йому це чи ні.
Спілкуючись, Ви зможете з'ясувати переваги Вашого малюка і налагодити з ним контакт. Поведінка дорослого в грі повинно бути таким, щоб дитина не відчував на собі тиск, все повинно бути невимушено і цікаво, не по інструкції. Важливою умовою в грі є вміння завойовувати довіру і встановлювати контакт з дітьми. Цього можна досягти тільки тоді, коли вихователь ставиться до гри досить серйозно і щиро в ній зацікавлений, враховує переживання дітей.
Діти це дуже добре відчувають, і якщо Вам не цікаво, то гра не вийде. Гра повинна бути в першу чергу для дитини, а не для вихователя. З кожним роком ігри повинні ставати складніше, додавайте в гру нескладні математичні завдання, і дитина, граючи, швидко навчиться рахувати. Перед грою дайте дитині самому пояснити її правила і сенс однолітка або дорослому. Такий підхід дасть можливість дітям самостійно починати гру і допоможе їм розвивати взаємодію з іншими дітьми з раннього віку.

Цілі і завдання розвиваючих ігор

 

Цели и задачи развивающих игр
Дошкільний вік – це найбільш важливий період у розвитку кожної дитини. Саме в цей час закладаються основи його майбутньої поведінки, активним чином іде розвиток уяви, творчих здібностей і загальної ініціативності. Але всі ці необхідні якості формуються у дитини не в процесі навчальних занять, а під час найбільш звичною для нього діяльності – гри.
Гра – це один із найбільш важливих видів діяльності дитини, який дорослі використовують для виховання, навчання дитини здійснювати різноманітні дії з предметами, і формування у нього навичок спілкування.
У дитини в процесі ігрової діяльності формуються нові форми поведінки, відбувається адаптація до навколишнього світу, дитина швидше розвивається і навчається новим для нього видах діяльності.
Ігрова діяльність має незаперечну перевагу перед будь-якою іншою. У грі дитина добровільно і з задоволенням підкоряється передбаченим правилами. У грі дитині надається можливість найбільш повно проявити творчу активність та ініціативу.
Значення ігрової діяльності у цей період розвитку дитини важко переоцінити. Адже саме в цей час відбувається основна і найбільш важлива розвиток дитини

 

 
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites